
żne kanały komunikacji z odbiorcami, co pozwoli dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. Oczywiście istotne znaczenie w tym przypadku ma również kreatywność – pomysłowe naklejki reklamowe mogą przyciągać wzrok i skłaniać do samodzielnego poszukiwania dodatkowych informacji na temat firmy i jej oferty. Warto też postarać się, aby cała kampania była spójna, a poszczególne jej elementy tworzyły harmonijną i uzupełniającą się całość.
DTP , krótka definicja z Wikipedii
Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np. niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np. kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP